Saturday, October 27, 2007

Prvo zajednicko jutro i

Probudili su me golubovi koji su setali po metalnom simsu na prozoru.Bio sam u maminom zagrljaju.Gledao sam u nju.Kako je bila jebozovna u ljubicastoj satenskoj kosulji.Jedna sisa joj je virila iz kosulje.Lisnuo sam joj bradavicu.Promeskoljila se.Liznuo sam je po vratu i stavio joj srednji prst u vrelu picku.Nasmeja se i pogleda me.Poceo sam da kruzim prstom po njenom klitorisu.Bas je nabubreo.Poceo sam sve jace da joj nadrazujem klicu.Onako pospana rece mi:-"Hajde sine,polizi mamici za dobro jutro!"
Zabio sam joj jezik duboko u grlo dok joj je i dalje prst desnice bio u pickici.Levom sam joj stiskao sisu.Jezikom sam presao na vrat.Lizao sam je tako pohotno kao uspaljeni manijak.Onda sam jezikom stigao do uva.Od toga cela se stresla.I ja sam imao jutarnju erekciju strasno jaku.Kurac mi je bio poput kamena a muda poput teniskih loptica.Krenuo sam jezikom sa uva sve nize i nize.Preko vrata,desnog ramena i do sisa.Izvadio sam prst iz njene pickice i sa obe ruke uhvatio da joj mesim sise.Dok sam ih mesio jezikom sam joj obradjivao bradavice.Pocele su da bubre i rastu.Imala je dosta cvrste sise za svoje godine.
Posle par minuta spustih se jezikom i do njene picke.Bas je bila otekla od tucanja prosle noci.Pomirisah je.Osecala se malo na moju spermu kojom sam je napunio nekoliko momenta pre nego sto smo zaspali.Miris je bio pomesan.Miris moje sperme i njenih sokova.Poceh da je obradjujem.Gurao sam jos prste.lizao klitoris.Rasirila je noge sto je vise mogla kako bi se picka sto vise otvorila.Bas je uzivala sa mojim jezikom u picki.Rekla je pohotno:-"Sine ustani i uzmi vibrator iz fioke za vesom i vrati se tvojoj napaljenoj mami."Uradio sam kao sto je i pozelela.Vrato sam se na francuski krevet i legao na ledja,kao sto mi je bez reci pokazala.Opkoracila me je i bukvalno mi sela na facu.Klasicna poza 69.Tada mi rece:-"Hocu da dok mi lizes picku i dok ti sisam kitu nabijes to spravu u guzu!Oh kako me je to jos vise napalilo.Moja rodjena majka zeli ovaj ogromni vibrator u svom slatkom dupetu.Puceo sam da joj vrhom vibratota opustam cmar.Bila je skoro cela obrijana medjutim mnogo je pravilnije joj bila obrijana pica od cmara.Pomislih da mi je posle tucanja zadatak da joj ga lepo izbrijam ziletom.Polako ali sigurno cmar joj se opustao.Malo sam mu pomogao u tome gurajuci prvo jedan a zatim i dva prsta.Opustio se i rasirio.Gurnuh joj vibrator.U tom trenu je pocela tako snazno ma mi pusi kurac da sam mislio da ce mi ga pojesti.Pusila mi je udrvljenu kurcinu neverovatno dobro.Jednom rukom mi je isto tako snazno mesila muda, stipala ih, tresla.Istovremeno ja sam joj sve brze i brze gurao vibrator levom rukom u dupe dok sam je tucao jezikom a desankom mazio i stipkao klitoris.Bili smo u transu.Uzbudjeni maksimalno.Neverovatno dobro koliko su majka i sin umeli jedno drugom da pricine srecu.Rekoh joj:-"Hajde da ti iscepam cmar sa kurcem!!!"Iz momenta je pristala totalno napaljena.Promenili smo polozaj.Sada je ona bila dole lezeci na trbuhu.Rasirila je noge sto je vise mogla kako mi mi napravila slobodan pristup guznoj dizni.Usao sam joj u guzu eksplozivno i brzo,u trenu sam bio da muda u njoj.Jauknula je i sva se stresla.Pumpao sam je u dupe kao lud.Poskakivali smo po krevetu kao da smo ukljuceni u struju.Vrtela je dupetom i dovodila me do ludila.Ostao sam bez daha.Spustih ritam.Nabih se celom duzinom u njoj i desnu ruku zavukoh ispod nje kako bi mogao da joj mazim picku.Jezikom sam je nezno lizao iza uva,prstima nadrazivao klitoris i potako je tucao u dupe.Mjaukala i poput macke.
-"Moj lepi i ludi,bludni sine!Od svih jebaca na svetu,najbolji si!Nema tih para na svetu za koje bih te menjala!"-rece mi.
Jos neko vreme jebao sam je u laganom ritmu dok je mesala svojom povecom guzom.Poceh da ubrzavam jer nisam vise mogao izdrzati.Sve brze i brze,sve jace i jace.Glavu je zagnjurila u jastuk i ispustala krike da se ne bi mnogo culo u nasoj stambenoj zgradi.Posle par trenutaka sam joj svrsio u dupe.Divan je osecaj kada svrsis i kada ostanes u guzi sve dok se kita skroz ne spusti i smanji.
Lezali smo tako par minuta a zatim sam ustao i otisao da nam skuvam jutarnju kafu.Ona je otisla u WC da se isere iz izjebanog dupeta punog sperme.Dok sam cekao da provri voda osetio sam da me kurac boli od jebanja.Bolela me je kara ali mi je zato u stomaku bilo prelepo.Od sinoc do sad sve zadovoljstvo za zadovoljstvom.
Pili smo kafu goli u trepezariji i pricali neke neobavezne stvari.Kako se blizi kraj meseca i da bi smo mogli posle prvog kada uzmemo pare od lokala otici negde na put.Inace pokojni cale je bio krupna zverka koji nam je ostavio tri lokala u samom centru i fabriku pvc ambalaze.Lokale smo izdavali i od njuh sasvim lepo ziveli dok smo pare od fabrike uglavnom ostavljali po strani.Kada smo popili kafu otisli smo zajedno u kadu.Najvise od svega sam u stanu voleo kupatilo.Bilo je tako lepo sa ogromnom italijanskom hidro-masaznom kadom.Lezali smo u peni i mazili se.Kao zaljubljen par kome je vreme stalo.Nije nas bilo briga za nista na svetu.Pili smo potpuno dovoljni jedno drugom.Posle izvesnog vremena uzeo sam brijac da je obrijam.Sela je na ivicu kade i rasirila noge.Brijao sam je temeljno i polako uzivajuci u prizoru.Obrijao sam je tako lepo da kad lizem sroz uzivam.Zatim i ona mene.Kad me je obrijala opet je pocela da mi pusi kurac.Bas je to volela i uzivala je da ga stavi duboko u grlo.Dugo mi je pusila.Gledala me pravo u oci i sisala glavic dok ga je desnom pri koreno stiskala i drkala.Svrsih joj u usta.Svu spermu je progutala kao stara i iskusna kucka.Boze da mi je neko juce ujutu ovo rekao ne bih mu verovao.Da cu da jebem rodjenu kevu u picku,u dupe i da joj vise puta napunim usta spermom,ne to nikakko ne bih poverovao.Po zavrsetku kupanja,brijanja i jos jednog kevinog pusenja ustali smo da se spremimo da izadjemo napolje i odemo do fabrike.Obukao sam se na brzinu i otisao da je gledam dok se oblaci i sminka.Stajala je u belim halterima na sred sobe i oblacila brushalter.Zamoli me ja joj pomognem da ga zakopca.Onda je otvorila ormar i trazila sta da obuce.Rece mi:-"Hajde mili moj,pomozi mi sta da obucem.Izaberi ti u cemu bi voleo da budem"Gledao sam po ormaru sa njenom garderobom.Bas je imala ukusa i stila.Izabrah joj belu haljinu u kojoj je izgledala kao andjeo.Dugacka uska haljina sa velikim dekolteom.Oh kako je samo izgledala dobro u tome.Sela je za toilet da se nasminka.Gledao sam je u ogledalu.Bas je bila iskusna I zrela dama.Krenusmo..Isla je ispred mene i mesala guzom.Pri samoj pomisli da ispod nema gacice zavrte mi se u stomaku i glavi i krv mi ispuni zilu.Sedosmo u auto i krenusmo u dobro poznatom smeru,pravac ka nasoj fabrici....

No comments: