Saturday, October 27, 2007

Satenska kosulja II-

stala je da nam spremi nesto za jelo.Pomerio sam se sa kreveta na fotelju kako bih mogao da je posmatram dok je u kuhinji.Bila mi je okrenuta ledjima dok je stajala kraj radnog dela i nesto seckala,spremala za jelo.Neverovatan prizor.Ona moja mama, stoji polu gola sa razbarusenom plavom kosom u beloj satenskoj kosulji i crnim halterima.Ponovo poce da mi se okrece u stomaku ali ne od gladi vec od uzbudjenja.Pogledah u kurac koje se poceo dizati.Sav je ulepljen od maminih vaginalnih sokova i sperme.Rastao je.Sve veci i veci.Ponovo podigoh pogled.Sada je cucnula da izvadi sudove.Obrijana picka joj zasija.Strasno sam se ponovo napalio i toliko mi se ukruti kurcina da me muda zabolese.Ustao sam i krenuo ka njoj.Prisao sam joj sa ledja.Stavih joj ruke oko struka i rekoh:
-"Mama moja!Nemas pojma koliko te zelim.Zelim da mi budes na kurcu svaki moguci tren.Sve koje sam do sad tucao u odnosu na moju milu mamu su nista.
-"Nemas ni ti ,sreco moja, pojma koliko si dobar.Tvoj pokojni otac je bio negde tvojih godina kada me je prvi put jebao ali nikada me nije karao kao zivotinja koja se probudi iz zimskog sna.Malo pre si me izpucao kao niko za sve ove godine.Jedinstven si.Ucinicu za tebe sve na svetu.Samo mi reci sine moj dragi,da mamica zna sta je u njegovoj ludoj glavici,pa da ti odmah ispuni..."
Srce je pocelo ponovo da mi lupa,kroz kicmu mi je prosla toplota a u organ mi se sjurila krv.Moje ruke krenuse po maminoj beloj satenskoj kosulji.Poceo sam da joj jezikom palacam po vratu.Lizao sam je tako sporo ali pohotno kao da mi je to poslednja stvar koju cu u zivotu raditi.Jedino nisam bio siguran hoce li mi srce puknuti od srece ili udrvljen kurac od krvi.Rukama sam je mazio po celom celcattom telu , jezikom lizao po vratu koji je vec bio prilicno natopljen mojom pljuvackom.Mirisala je karakteristicno kako samo ona ume,na mosus.To je jedini pafem koji menja miris na zeni koja je napljena.Okrenuh je ka meni i pomerih malo udesno.Naslonih je na sudoperu.Ona mi onako napaljena gurnu jezik duboko u grlo.Uhvatih ga zubima i poceh da ga sisam.Da znate samo kako je bio nemiran.Kao kod neke razuzdane siparice.Desnom rukom uhvati me za kurcinu.NJena ruka je izgledala tako sitno u odnosu na njega.Pogleda ka njemu i rece:
-"Pogledaj srce mamino,koliki je.Kada se samo setim,kada si bio mali decak i kad te je mama kupala,kolika je pisa bila.Najvise od svega sam volela da kad te kupam ,da ti zavrnem kozicu i da ocistimo kure.Smeskao bi se ti dok bi ti ga sapunjala i povlacila kozicu gore dole,"da sve lepo operemo"!A vidi ga sad!!!Svaka zena bi ga pozelela....!!!"
Cucnula je i srpala je levo mudo u usta.Dudlala je malo levo pa malo desno,malo levo pa opet desno.Desnom rukom je preko glavica prevlacila kozicu dok joj je leva bila na mom zategnutom dupetu,koji je mazila kruznim pokretima ruke.Svo vreme me je gledala pravo u oci.Iz ociju joj je izbijala pozuda,zabranjenom zeljom vodjena!Sa muda presla je na ukruceno meso.Krenula bi jezikom i polako dosla do glavica.Presla je glavic da sisa dok je desnu ruku prebacila na jaja.Jaja mi je dirala i golicala nezno i vrhovima prstiju.Dovodila me je do ludila...Medju nogama raspalila mi je vulkan.Muda su pocela da se grce a sperma da joj se proliva svud po licu.Spricao sam joj po faci kao konj.Uopste ne znam odakle je ona kolicina sperme izlazila.Pomislih u sebi:-"O boze moj,kakav sam ja idiot!!Svrsavam rodjenoj majci po licu......ali kad malo bolje razmislim -Bolje ja neko neko drugi!"
Ustali mo onako umazani i pohotni i otisli pod tus,da se malo ohladimo.Pustio sam vodu,stali smo u kabinu i kupkom mazali i sapunjali.Neprestano smo se ljubili.Kao ljubavnici koji su bili razdvojeni duze vreme a ne kao majka i sin!Kada smo svrsili sa tusiranjem uzela je peskir i obrisala me a zatim i nju.Otisli smo u dnevnu sobu.Zapalio sam cigaretu i seo na fotelju.bio sam totalno izbezumljen.
Ona se upita onako na glas:-"Sta li bi smo sada mogli raditi?"
Rekoh,onako izcrpljen:-"Sada bi smo mogli otici u tvoju sobu.Zelim da te gledam kako oblacis i svlacis sve one tvoje sjajne satenske kosulje!"
Precutno prihvati,blago se nasmeja i pokaza mi prstom da krenem za njom.Isla je ispred mene lagano hodajuci na vrhovima prstiju,kao da se plasila da ce nekog probuditi,iako smo bili sami u nasem slatkom domu.Stigosmo i do sobe.Legao sam na francuski krevet i uspaljeno je gledao sta radi.Otvorio sam sirom oci oracajuci paznju na svaki detalj kako bi sto vise zapamtio.Prvo je prisla fioci sa vesom i povukla je ka sebi.Gledala je i prevrtala po njoj.Zatim rece:-"Posto mamin sin voli saten mogla bih obuci i ves od tog materijala."Uzela je bele gacice koje su se presijavale kao da su napravljene od bisera.Oblacila ih je lagano i pri tom me gledala pravo u oci.Bas se videlo u njenim ocima da je zadovoljna i srecna.Zatim je uzela isto takav biserni brushaler i stavila ga.Otvorila je fioku ispod i izvadi samodrzece carape.Sede na krevet,otvori pakovanje i poce da navlaci, najpre levu pa desnu.Bile si boje koze sa puno licre tako da su se i one sijale.Sve ovo je radila tako lepo,nezno i graciozno.Stvarno je bila umetnik u zavodjenju.Zatim je obula crne cizmice od streca do kolena sa visokom i tankom stiklom.Ode do ormara sa garderobom.Uvuce se u crnu i dugacku suknju,potpuno tesnu,koja je imala na desnoj nozi ogroman slic.Neverovatno je bila zgodna u tome.Prava mackica i to ona prefinjena.Kako joj je samo suknja isticala sve ono lepo.Slatki stomacic,divnu i oblu guzu.Dugacak slic jos joj je vise izduzivao noge.Prava boginja a pri tom i moja mama.Onda je dosao red i na moj apsolutni fetis! Kosulje!!!!Prvo je odukla jednu zuckasto-zlatnu.Polako ju je zakopcavala.Fascinantno.Rekoh joj:-"Mama!!!Od svih zena na svetu zelim samo tebe.Mogao bih citavu vecnost da te gledam dok to radis.Najbolja si!!!"
Ode do toaletnog stocica i pusti muziku.Poce da se njise i igra.Gledao sam je ne trepcuci a kurac mi se opet poceo dizati.Svaki deo njenog tela pomerao se i pri tom cinio da satenska kosulja sve vise se sija.Bila mi je kao svetionik.Onda poce da raskopcava kosulju.Kurac mi se stvrdnu kao stena.Rodjena majka izvodi mi striptiz....skidala se tako polako a ja sam stisnuo kurac i lagano ga drkao.Kako je ona skidala tako sam ja sve brze drkao.Zatim obuce zelenu kosulju,pa plavu pa crvenu.Ja sam drkao kurac sve brze i brze....Crvrnu kosulju kad je sa sebe skinula svrsio sam...Rekao sam joj:-"Mama,neverovatna si.Hajde sada da se skines potpuno gola i da obuces onu ljubicastu koja viri iz ormara!"Uradila je kao sto sam i rekao.Sledeca stvar koju sam je zamolio,bila je:-"Hajde molim te uzmi onu crvenu i dodji da me njom obrises od sperme.Sve sam se izmazao."
Nisam mogao da verujem.Sve je radila kako sam zeleo i pritom je bila tako ozarena i srecna sto moze da me tako ludo zadovoljava.Kada je obrisala svu spermu,njenom crvenom satenskom kosuljicom,kojom se njen sin umazao drkajuci na mamu ,upita me:Da li si zadovoljan sine,koliko je i mama?"Odgovorih:-"Jesam mama,ali ti ces tek biti zadovoljna kada krenem da ti lizem picku do besvesti!!!"
Krenuo sam lagano da spustam jezik svud po mojoj jedinoj mami.Tako je koza njena bila meka i nezna.Neodoljiva.Kada sam stigao do picke iz koje sam izasao, zastao sam ne bi li osetio miris,majcine pickice.Picka joj uopste nije mirisala kao zeni njenih godina vec kao pravoj devojci.Potpuno obrijana sa velikim i mesnatim klitirisom.Krenuo sam prvo jezikom po klici.Uhvatila me za kosu i rece:-"To Sineee,moj jedini.....Lizi tvojoj napaljenoj mami!!!!
Lizao sam joj klitoris,pa ga zatim sisao.Opet sam lizao,gurao jezik u njenu picku.Onda sam jezik vratio na klitoris i naizmenicno ga dudlao i gruckao.Prstu su mi setali po zidovima vagine.Svrsavala je u talasima,mesajuci bokovima.bas je znala da uziva u svakom trenutku kao i ja.Lizao sam joj sigurno dvadesetak minuta a onda mi milim i miljatim glasom rece:-"Udji mi molim te u nju.Ne mogu vise da izdrzim,poludecu.Jebi me najjace sto mozes!!"Nije mi trebalo ponavljati.Postavili smo se u misionarsku pozu.Usao sam joj ceo odjednom jer je bila vlazna maksimalno.Medjutim nisam joj kidao picku brzinom i jacinom zabijanja kurca.Ulazio sam polako a izlazio jos lakse i sporije.Tako sam je jos vise izludjivao....Posle nekog vremena ona me uputa:-"A moze li sam mama gore,da malo jase svog pastuva??"Okrenuli smo se.Sada je ona bila jahacica koja je diktitala tempo.Pocela je da se nabija kao na stap a ne na kurac.Izvijala se sto je vise mogla a onda se brzinom munje vracala na kurac.Ispustala je najrazlicitije zvuke iz sebe.Moram reci da ni ja nisam zaostajao.Onda se umiri,da bi dosla bar malo do daha,pri tom potpuno nabijena na moj ukruceni.Poceh da joj lizem i mesim sise.Kako sam joj mesio sise tako je ona pocela da mesa i vrti dupetom i kukovima.Eh,to je bio neverovatan osecaj i za mene i za nju.Posle par minuta dosli smo do vrhunca.Svrsavali smo nabijeni jedno na drugo.Ne da smo se jebali nego smo izcedili jedno drugo do kraja.Zaspali smo veoma brzo,u strasnom zagrljaju.Kao momak i devojka a ne kao majka i sin...................

No comments: